zondag 31 augustus 2008

Don't wanna

Ik heb helemaal geen zin in morgen. Moet namelijk morgen weer naar school.
Slechte organisatie, want officieel weet ik eigenlijk helemaal niet in welke klas ik zit. Gelukkig ben ik dan wel weer eens een heldere. We hebben namelijk een brief gehad dat wij onze boeken moesten gaan bestellen, toevallig heb ik goed op de envelop gekeken en zag ik daar mijn nieuwe klas staan.
Liever had ik niet gekeken, want ik weet nu dat ik een rooster heb waar je U tegen zegt. Heel vaak pas om kwart over 3 beginnen en dan op half 6 klaar. Stelletje idioten van de roostermakers. Ik heb op die dagen dus maar twee uur en een kwartier les, maar ben ook meer als twee uur aan het reizen. Laat staan het feit dat ik pas een keertje rond half 8 's avonds aan mijn avondeten zit, normaal niet echt erg, maar wij eten meestal al rond half 5.

Esmé 

1 opmerking:

  1. Achja.. school.. en straks zeg je dat het de leukste periode uit je leven was.. ff doorbijten :P zo eh.. een heel jaar :P

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé