zaterdag 30 augustus 2008

I'm Back

Sorry dat ik de laatste tijd mijn blog niet heb geupdate, maar als je geen ideetjes hebt voor layouts dan heb je ook geen reden om te updaten. Gelukkig heb ik de afgelopen week 4 layouts gemaakt. Zie hier beneden.

Sorry that I've haven't been updating my Blog lately, but i've haven't had any idea's. But the past week my idea's came back and i've made 4 layouts. See below

1. Gemaakt na aanleiding van de online crop op het scrapperanonimousforum

Made because of a online crop on the scrapperanonimous forum.



Ik weet dat deze een kwart slag is gedraaid maar ik krijg het niet in orde. I know that the photo is turned te wrong way, but I don't understand how to.

2. De tweede
The second one





3. De derde
The third




4. De vierde
The fourth




Ik kan sommige van jullie al zien denken, er zit aardig wat roze in de layouts ondanks dat ik de kleur "haat", maar ik vind de lijnen Euphoria en Sultry van Basic Grey.

I can see some of you thinking, I've used a lot of pink in the layouts. While I kinda "hate" pink, but I like the lines from Euphoria and Sultry from Basic Grey. SO what.

Esmé

11 opmerkingen:

  1. Super Esmé wat ontzettend mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, heel erg mooi, ook de foto's zijn zo ontzettend mooi, je kunt zo in een van die fancy bladen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een super mooie foto's!
    Ook erg leuk verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lo's en supermooie foto's Esmé ! Vooral de 3e vind ik erg mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke LO's zeg en die foto's wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige LO's en die foto's zijn werkelijk fantastisch!!!
    Kom je ook eens langs op mijn Blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig geworden, die andere twee zijn ook super mooi! groetjes Angelina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Esmé je hebt prachtige LO's gemaakt. Ook de complimenten voor Guus, wat een mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Esmé, je bent echt een fotomodel!!!
    Allemaal hartstikke mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wat een mooie foto's en de layouts zijn stuk voor stuk juweeltjes!!

    Groetjes van Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé