dinsdag 30 september 2008

Al weer een hele tijd aan de scrap!!!

Van de week dacht ik er eens overna hoe lang ik eigenlijk al weer scrap. Dit is onderhand al weer zo'n 3 á 3,5 jaar. Iets wat voor mij een aardig lange tijd is voor één bepaalde hobby en iets waar ik nog steeds mijn ei in kwijt kan. Jullie kennen het vast wel. Ik heb over de jaren echt verscheidene hobbies gehad. Zo was er 3D-kaarten maken, sieraden maken(terwijl ik ze nooit droeg) en tekenen. Tekenen is dan de enige welk ik nu heel soms nog eens doe.
Nu was ik vandaag aan het opruimen (ehh, moest echt gebeuren) en toen kwam ik 2 tekeningen tegen van een aantal jaar gelden. Aan de ene kant baalde ik wel, want degene welk ik het mooist vond kan ik helaas niet meer vinden.
Maar toch laat deze scrapper jullie de tekeningen zien die ze gevonden heeft :)





Esmé

5 opmerkingen:

  1. Wat kan je mooi tekenen ! Dat is iets wat ik absoluut niet kan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, je hebt talent meid!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh nog meer talenten.. altijd handig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zit meer in jou meid!!!
    Knap hoor ik doe het je niet na!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé