dinsdag 9 september 2008

Birthday present

Eigenlijk had ik afgelopen week een verjaardag, maar door hele irritante lestijden heb ik dit afgezegd en beloofd later te komen. Uiteindelijk was later vandaag al, dus op zich al wel vrij snel en op deze manier hadden we ook wat meer aan elkaar. Voor de verjaardag van Angelina (want zij was op 4 september jarig) moest ik natuurlijk wel een cadeautje hebben. Maar ik besloot natuurlijk weer eens tegendraads te zijn. Angie is namelijk helemaal verzot op honden-scrapspullen. Hier heb ik eigenlijk niks op uit gedaan. Nu had Angie het weleens laten ontvallen dat doordat ze veel met SWAPS mee doet hier graag een album voor had, maar deze vrij prijzig vond (Zijn ze ook hoor meid). Nu heb ik het idee gekregen om zelf een album te maken voor Angie, met een hele lading lege hoezen.Volgens mij kan ze op dit moment iets van 60 SWAPS in het album huisvesten (dat moet toch eventjes voldoende zijn, hopelijk).

Hier is de voorkant van het album



Photobucket
Esmé

7 opmerkingen:

  1. Mooi geworden zo de voorkant van het album.
    Heel erg leuk ook om haar dat cadeau te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi had het al gezegd, maar wat een leuk album.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Esme wat ben je toch een lieverd!!!
    En je heb er wel iets moois van gemaakt zeg!!

    Groetjes,
    Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je Esmé.En het ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee ! En ik weet zeker dat Angelina er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kado, mooie voorkant in ieder geval. Groetjes Dilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En inmiddels heb ik hem al gevuld, dikke kus en nogmaals thank you! :) groetie Angelina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé