zondag 9 november 2008

Foto

Zo in tijden bijna geen berichtjes, nu in een week zo 5. Nou ik neem er eventjes van met mijn vrije dagen die ik heb gehad. Morgen begint een nieuwe periode op school. Veelal dagen van anderhalf tot drie uur lestijd. Bij het overgrote gedeelte ben ik dus weer langer aan het reizen, dan dat ik op school ben. Dit is echt zwaar irritant.

Maar genoeg van mij gezeik. De blog titel zegt het al: Foto. Ik was vanmiddag een beetje aan het klooien met de standen van de camera, een setje potloden en een lamp. En dan krijg je dit als resultaat.



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé