dinsdag 4 november 2008

Kaarten wedstrijd gewonnen

Op scrapsite heb ik meegedaan aan de kaarten wedstrijd van oktober.

De opdracht was eigenlijk vrij makkelijk; Maak een kaart met de tekst "ZOMAAR".
op zich ben ik niet iemand die snel kaartjes maakt. Alleen als de noodzaak daar is, maar de laatste tijd begon het toch weer te kriebelen (ik heb in het verleden veel 3D-kaarten gemaakt). Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik meegedaan met de wedstrijd. Dit was mijn inzending;



En met deze kaart heb ik de wedstrijd net gewonnen van Patricia die tweede is geworden en Jacqueline derde. Dames bij dezen ook gefeliciteerd.

3 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD!!!!!!
    Hartstikke super dat je gewonnen hebt.
    Lieve groetjes Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte meissie, je kaart was ook echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé