donderdag 6 november 2008

Kistje

Gister na aanleiding van een topic op scrapsite maar weer op mijn fietsje richting de action gestapt. Ze hebben daar namelijk hele mooie kistjes voor maar €1,59. Dit soort kistjes gebruik ik veelal om albums in op te bergen of om met een verjaardag met inhoud cadeau te doen.

Het kistje wat ik gister heb bekleed (want je maakt het toch niet zelf. En ja ik heb er meerdere gekocht. Is toch anders dan dat jullie gewend zijn van mij. Het is een heel klassiek kistje geworden al zeg ik het zelf.



Nu ga ik op na mij volgende werkstuk, want die is ook al klaar (heb alleen nog geen foto's). Ik was namelijk vandaag naar de markt geweest om lintjes te kopen, natuurlijk eenmaal in de stad moet je ook de hobbywinkel aandoen. Daar heb ik een mechanisme voor een ringband gekocht. Deze is voor de normale albums alleen dan 4 rings. Ik dacht daar ben ik wel eventjes zoet mee, maar niks is minder waar. Had hem naar drie uurtjes toch echt in elkaar zitten. Heb platen karton gesneden enz. Dus ik heb hem helemaal uit het niets gemaakt. Nu moet ik nog even bepalen wat ik ermee ga doen. Ik heb wel ideetjes. als ik echt weet waarvoor ik hem ga gebruiken dan wordt hij ook pas afgewerkt, voor deze tijd is hij nog rood. Mij kennende verandert dit zomaar. Ondanks dat ik geen foto's heb zeg ik denk maar aan een 4-rings multomap en je hebt het idee hoe het album eruit ziet, alleen zonder inhoud.


2 opmerkingen:

  1. Gaaf joh!!Ik moet ook nog even z'on kistje halen, is echt leuk en niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé