zondag 2 november 2008

Nieuwe aanwinst

Afgelopen week heb ik bij de Praxis een minifotostudio gekocht, zodat ik mijn werkstukjes voortaan makkelijker kan fotograferen(als het 's avonds is).

Natuurlijk moest de studio getest worden. Nou Baby (mijn dwerghamstertje) heeft het geweten :). Maar hoe hou je nu zo'n beestje stil, geef hem gewoon een schaaltje met eten. In het begin ging dat wel goed tot dat hij ging graven om bij zijn favoriete eten te komen. Ja alles lag zowat buiten het schaaltje.

Maar hier een blik uit de fotoshoot.



Binnenkort ben ik hopelijk weer wat vaker actief op mijn blog. Heb nu nog 1 tentamen te maken. En dan bijna een week vrij, dus voldoende tijd om te scrappen.

Groetjes,

Esmé

7 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het toch. Die lieve kleine handjes, soo cute.

    Groetjes en knuf voor baby, Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Esmé wat een leuke slideshow van Baby. Grappig zo'n ministudio.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke fotoshoot van Baby !
    Zo te zien is de ministudio een succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat leuk!

    Is het wat die fotostudio? spreek je van de week wel op msn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's, Esmé! En zo'n lief beestje!
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé