vrijdag 21 november 2008

Whooops..................

Jazeker (wh)oops, het is al weer eventjes geleden dat ik mijn blog heb geupdate. School is weer begonnen en het is gelijk weer goed te merken. Het is druk (en dat is zachtjes uitgedrukt).

Laatst had ik al aangegeven mee te hebben gedaan met meerdere kaartenwedstrijden. Eentje hebben jullie al gezien. De andere kan ik jullie nu laten zien.
Helaas heb ik niet gewonnen, maar het was leuk om te zien wat ik kan doen met een kleur die mij niet aanstaat.
Photobucket

ook heb ik ondertussen mijn theorie voor de personenauto gehaald. Eigenlijk eindelijk, maar beter later dan nooit.

Toen ik mijn theorie had gehaald heb ik mijzelf nog getrakteerd en wel op een BIG SHOT. Eigenlijk wilde ik een Cuttlebug, maar dat werd uiteindelijk een beetje afgeraden door mijn vader. Het prijsverschil was er eigenlijk niet meer (hooguit 5 euro), maar de BIG SHOT is naar verhouding een stuk stabieler, het werkoppervlakte breder en nog een aantal dingen. Dus uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een BIG SHOT.



Op dit moment als ik niet bezig ben voor school, dan ben ik wel bezig met het maken van kerstkaarten. Dit gaat alleen niet zo snel als wat ik zou willen, maar dat is eventjes niet anders.


1 opmerking:

  1. aaaah jammer dat je niet gewonnen hebt! vond die van jou het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé