zondag 11 januari 2009

even een berichtje

Hoi hoi,

eventjes een klein berichtje van deze kant. Ik ben op dit moment jammer genoeg niet aan het scrappen. Het enige wat ik de afgelopen dagen heb gedaan is een schets gemaakt voor op het scrapcornerforum . Voor de rest ben ik alleen maar bezig geweest met het uithangen van de student, gezien morgen mijn tentamens beginnen.

Vorige week heb ik voor school moeten pleiten in de Rechtbank in Arnhem. Dat was best wel gaaf, alleen jammer dat de docenten voor rechter speelden, maar voor de rest was het wel in de setting van de Rechtbank.Iedereen was natuurlijk wel een beetje zenuwachtig. Jammer genoeg heb ik samen met mijn groepje de zaak wel verloren (maar dit wisten wij van de voren al vanuit andere groepen), maar we hebben een goed cijfer voor alles mogen ontvangen en dat maakte veel goed.

Na deze zaak zat ik zowaar in het centrum van Arnhem, toen maar eventjes langs de hobbywinkel daar. En daar vond ik een cuttlebug mal die ik al tijden wilde, maar steeds overal was uitverkocht(swiss dots). Deze gelijk maar gekocht, maar ik heb helaas nog niet echt de tijd gevonden om wat met de mal te proberen.

Ik ben bang dat dit waarschijnlijk het enige bericht word voor de aankomende 2 weken, gezien het feit dat mijn tentamens nu een keertje goed gepland zijn. In ieder geval fijner en minder gestrest kunnen leren. Ik begin nu morgen, dan vrijdag, dan maandag en dan weer vrijdag. Ik vind het zo wel netjes verdeelt.

Maar jullie zijn wel creatief bezig in plaats van mij he???

Bij nader inzien toch geen kort berichtje geworden


Esmé

4 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met je tentamens!!! Groetjes Angelina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Esmè,
    Ik wil je heel veel succes wensen met je tentamens, je weet dat je het kunt!!! Ik denk aan je de komende tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esmé, wat een leuke banner heb je gemaakt.
    en sterkte met je laatste tentamens.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé