zondag 25 januari 2009

Layout

Ik heb de afgelopen dagen de kleuren van mijn blog maar weer eens aangepast. Hierbij hoorde natuurlijk ook een andere banner [waar op ik mijn schattige hamster baby heb gezet :)].

In mijn vorige bericht vertelde ik al, dat ik ondanks mijn tentamens niet stil heb gezeten wat betreft scrappen.

Zo heb ik een layout gemaakt, van een puppy labrador


Ook heb ik een hele lading kaartjes gemaakt. Voor mijn gevoel zit ik echt weer in zo'n periode dat ik vrijwel alleen maar kaartjes maak. Zie hieronder maar eens wat ik bedoel.








Daarnaast maak ik voor het scrapcornerforum maandelijks een kaartenschets, dit is mijn eigen uitwerking geworden van de schets


En Sandra heeft afgelopen woensdag op het scrapcornerforum een uitdaging geplaatst. Dit maal was het: DOTS, mijn uitwerking hiervan


Dit is nog niet alles, sorry. Ik had op het SA-forum gelezen dat ze bij de Wibra snijapparaten hadden waarvan de mesjes in de Fiskarssnijapparaten pasten. Daar had ik wel oren na, zeker voor de prijs € 1,49 voor een snijapparaat en 2 mesjes. Normaal betaal je voor 2 Fiskarsmesjes een euro of 7, het maakt mij dan niet uit dat ze wat minder lang mee gaan (ik haal immers voor €7,50 5 setjes bij de Wibra, waar ik er anders 1 voor kan halen). Maar toen ik bij de Wibra was kwam ik ook nog kurken onderzetters tegen. Ik kreeg gelijk het idee om onderzetters te scrappen. Echter eenmaal thuis ging dat idee een beetje over, omdat ik in het verleden ook al eens onderzetter heb gemaakt van karton. Deze had ik gescrapt met scrappapier en een leuke quote. Dit keer ben ik voor iets heel anders gegaan en heb ik een stuk karton op de onderzetters gemaakt en ben ik ze gaan doodlen.


Dit was wel alles wat ik de afgelopen 2 weken met papier heb gemaakt. Ik heb namelijk ook een beetje de smaak van digitaal scrappen te pakken gekregen. Maar dat zien jullie wel een keertje



Esmé

3 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit, en baby met zijn kroontje :) geweldig. super layout, en mooie kaartjes weer. Hoop dat je de tentamens gehaald hebt!
    Lieve groetjes Angelina:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Esmé,complimentes voor je leuke kaartjes en je prachtige en vrolijk gekleurde blog!!!!!!!

    Toppie, erg gezellig en baby hoort er helemaal bij!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé