vrijdag 23 januari 2009

Tentamens overleeft

ik heb sinds vanmiddag 12 uur mijn tentamens achter de rug. Tevens heb ik afscheid genomen van klasgenoten die op stage gaan. Zelf heb ik er voor gekozen om de minoren in te gaan en pas volgend jaar op stage te gaan.

Van alle tentamens heb ik het meest gebaald van degene van afgelopen maandag (19-01). Als ik 's morgen om 9 uur een tentamen heb, dan vertek ik om 7 uur van huis. Zo ook maandag, alleen toen ik op het station kwam werd er een storing om geroepen. Tussen Dieren en Arnhem rijden geen treinen. Ik baalde echt enorm, dat dit kon gebeuren als ik een tentamen had. Ik kon gelukkig tot Dieren met de trein, daar heb ik een 'gewone' lijnbus gepakt. Alleen kwam deze in de file te staan. Dus ik school bellen en de situatie uitgelegd, dat ik doordat de treinen niet reden hoogstwaarschijnlijk niet om 9 uur in de tentamen zaal zou zitten. Mij werd verteld dat ik tot half 10 binnen kon in de tentamen zaal en anders zou ik me kosteloos uit kunnen schrijven voor het tentamen (kost normaal 12 euro [Maar welke gek wilt zich uitschrijven als je goed hebt geleerd???].
Uiteindelijk was ik om 9.15 in de tentamen zaal, aan de ene kant te laat. aan de andere kant op tijd (i.v.m. anders moeten uitschrijven). alleen had ik nu wat minder tijd om het tentamen te maken, maar wie heeft 3 uur nodig?

De vorige keer zei ik dat ik waarschijnlijk niet zou gaan scrappen doordat ik tentamen had. Gelukkig waren de tentamens zo gunstig gepland deze keer, dat ik me gewoon lekker kon ontspannen (dus scrappen). Heb een layout gemaakt en verschillende kaartjes (FOTO'S volgen nog).

Verder heb ik nog een voornemen mijn onafgemaakte projecten eens af te maken. Bij sommige mag het ook wel na ruim 2 jaar.

Esmé

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé