zondag 15 februari 2009

Flink de fout in & wat kaartjes

Dat krijg je als je naar de stad gaat en dan vooral de hobbywinkel in, als jij jezelf een koopverbod hebt opgelegd. Ik ging kijken voor wat karton voor kaarten te maken en wat cardstock. Kom ik thuis met een grote doos mooi designpapier, van elk design heb ik nu 3 vellen.



Nu ben ik dus maar begonnen om mijn oude scrapspullen die ik niet meer gebruik op marktplaats te zetten. Zo komt het hopelijk toch weer goed dat ik een lading geld uit heb gegeven toen het eigenlijk niet mocht.

Verder heb ik ook nog wat kaartjes gemaakt




Esmé

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes Esmé, en ook weer zo verschillend. Daar kan je je nieuwe papier vast wel voor gebruiken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de vlinder heel erg mooi! Super leuke kaartjes!
    Groetjes Angelina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh schandalig! hihi leuke kaartjes! heb je kaartje netjes opgehangen hierzo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeee, dat zijn leuke kaartjes!! Die laatste komt mij wel heel bekend voor hihhihi
    Leuke stempels zijn het ook die Olyfant ofzo
    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé