woensdag 18 februari 2009

Kaartje en opberg mogelijkheden voor embossingfolders

ik heb de afgelopen dagen niet stil gezeten. Ik moest eigenlijk bezig met school, heb immers pas volgende week vakantie (onee schoolvrij).

Maar ik moest ook een kaartje maken met de andere stempel die ik onlangs heb gekocht.


Ook heb ik een opberg mogelijkheid gemaakt voor mijn cuttlebug embossingsfolders en mijn sizzixs texture plates (maar het is ook mogelijk om er bijvoorbeeld kaartjes in te zetten).



Deze 'doosjes' zijn niet moeilijk te maken. het voornaamste wat je nodig hebt is 2mm karton en houtlijm. En natuurlijk tijd.

Esmé

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk Esme en vooral heeeeel handig!

    GROETJES Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en handig idee Esmé!!
    Ze zien er prachtig uit! Goed gedaan!
    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Esme. ik heb het wel op het forum al gezegd maar deze opberg boxen zijn zo leuk. Maar ook erg handig .

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé