vrijdag 27 februari 2009

Nog een opbergdoos

Hoi hoi,
Ik heb er nog maar een opbergdoos bijgemaakt. Nu heb ik er dus eentje voor mijn cuttlebug embossingmallen, eentje voor mijn sizzix texture plates en eentje voor mij kaarten.

Die van mijn kaarten is de laatste geweest die ik heb gemaakt. Maar ik ben dit keer zo slim geweest om tijdens het maken foto's te maken, zodat ik voor jullie een werkbeschrijving kon maken.


het enige wat ik in de werkbeschrijving niet heb uitgelegd is hoe je de deksel kan maken (dit komt meer omdat ik de mijne nog niet mooi vind).


klik op hier om de werkbeschrijving te kunnen downloaden



Groetjes,


Esmé

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gemaakt en enig dat meisje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt heb de beschrijving opgeslagen die ga ik zeker ook maken.

    Groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoiu Esme,
    Deze is ook weer erg leuk.
    En de magnolia stempel is toppie.
    Het lintje maakt het helemaal af.


    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé