zondag 8 maart 2009

gift enveloppen met kaartjes en een sketch album

De afgelopen dagen heb ik weer eens niet stil gezeten (doe ik dat ooit wel?).

Als eerste heb ik voor kleine 10x10cm kaartjes die ik al eerder heb gemaakt een gift envelop gemaakt (om bijvoorbeeld geld of een cadeaubon in te doen).


Alle drie de gift enveloppen die ik heb gemaakt op een rijtje. Hier onder vind je alle enveloppen apart met de bijbehorende kaartjes.













Behalve dit heb ik na aanleiding van iets wat Janine had gemaakt ook een soort gelijk iets voor mijzelf gemaakt. Namelijk een album met allerlei schetsen voor layouts erin. Hartstikke handig dat je niet steeds naar de computer hoeft te lopen of dat je hem hoeft aan te zetten voor je leukste schetsen.

Echter heb ik in tegenstelling van Janine geen gebruik gemaakt van de BIA (want die heb ik niet). Ik heb het album gemaakt met behulp van een ringbandmechanisme. Om dit stevig vast te zetten aan het karton heb ik mijn vader eventjes lief aangekeken. Het meganisme is namelijk vast gemaakt met popnagels zodat het album echt lang mee kan gaan.











In totaal heb ik er op dit moment 100 schetsen inzitten

Esmé

11 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk geworden.
    Maar daar zitten toch volgens mij nooit alle 200 in? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat gaaf is jouw sketchboekje geworden!!!

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow die is ook leuk Esmé. Hoe groot is het?
    Wat een leuke kaartjes trouwens ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, jij hebt echt niet stil gezeten.
    Wat heb je een mooie dingen gemaakt!
    Erg leuk ide ook zo'n schets boekje.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is mooi geworden zeg!
    lekkere kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, jij bent snel!!!!
    Maar wel hartstikke leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heej wat leuk! zie het nu pas... oeps.. maar doe van jou is ook wel heel handig! en volgens mij is jou formaat ook wat groter..
    leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi schetsboek, handig dat je steeds neer sketches bij kan voegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo! Wat een super leuk en handig boekje heb je gemaakt, leuk ook met die frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig sketchboek en in de tinten rood erg mooi !!!!
    En je kaartjes zijn ook schattig met leuke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Esmé, ik had nu even tijd om blogs te lezen, en dit kwam ik dus ook tegen, super gedaan! Goede uitleg ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé