woensdag 27 mei 2009

Blog aangepast

Toen ik vanavond aan het surfen was op internet kwam ik een site tegen welk hele leuke templates heeft voor blogs. En je hebt het al gezien, mijn blog moest ook weer onder handen worden genomen. Deze template geeft de mogelijkheid nog meer gadgets toe te voegen aan je blog (wat altijd handig is :) )

Verder moet ik even melden dat ik de aankomende komende tijd minder aanwezig ben. Volgende week beginnen mijn tentamens weer en drie weken erop zijn de herkansingen. Daarnaast moet ik ook nog eens op zoek naar een stageplek die geschikt is voor een HBO-Rechten student (mocht je iets weten, ik hou me aanbevolen)


Esmé

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer leuk uit Esmé :) En natuurlijk heel veel succes met je tentamens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esme, Dat heb je leuk gedaan!!
    Van mij ook sucses bij je tentamens.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit hoor! Lekker strak en rustig!
    Mooi die 3 kolommen!
    Veel succes de komende periode!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé