vrijdag 8 mei 2009

Jarig geweest

Afgelopen maandag (4 mei) was ik jarig.
Het grootste gedeelte heb ik afgelopen zaterdag (2 mei) al gevierd. Wat een drukte zeg! pfffff.

Eén voordeel heeft het wel, dan heb je namelijk eerder kadootjes :)
Mijn vader was al zeker 2 maanden aan het zeuren over wat ik voor mijn verjaardag wil hebben (hij kent me, ik zeg steeds weet niet).

Toen ik laatst in Doorn bij Paper & Pictures was had ik iets leuks gevonden. Maar natuurlijk niet handig als degene waarvan je het kadootje krijgt er niet bij is om het te kopen. Dus heb ik naar mijn vader gebeld en uitgelegd dat ik een leuk verjaardagskadootje had gevonden. Uiteindelijk mocht ik het meenemen (enne heb het alleen effe voorgeschoten, meer niet).



Het is een Crop-A-Dile Big Bite. Het enige wat er niet op staat zijn alle accessoires die erbij zaten (Large Gromlets in diverse kleuren en Designer Gromlets, in totaal een paar honderd).

Daarnaast heb ik nog een uitbreidingspakket gekregen voor de Wii, een hele smak geld en een aantal hele leuke kaartjes.

Nu heb ik van mijn verjaardagsgeld ook meteen weer wat voor het scrappen gekocht. De laatste tijd leek het net alsof mijn ronde hoekponsen steeds slechter werden (en gezien het feit dat ik 3 verschillende maten heb, is dat vrij prijzig om ze allemaal op nieuw aan te schaffen). Nu heb ik het internet een beetje rondgesnuffeld en ben ik uit eindelijke uit gekomen op een Crop-A-Dile Corner Chomper. Deze kan 2 maten aan, 1/4 en 1/2 inch (en vervangt dus 2 van de 3 'gewone' hoek ponsen).

Ik heb hem van de week besteld bij scrapcorner en ik had hem zojuist binnen. Snelle levering Ageeth, bedankt.



ik heb net alleen nog maar wat papier, cardstock en heel dun chipboard geprobeerd, maar het gaat perfect en het beste ervan is dat je weinig kracht hoeft te zetten.


Esmé

5 opmerkingen:

  1. Oke gaaf ding, die chompie!!!
    groetjes Angelina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esme,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je mooie dingen gekregen en gekocht!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi, Graag gedaan, die snelle levering

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg!
    Veel plezier met je roze (hihihi) BigBite
    en je hoekpons.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry voor de late reactie. Maar wat een leuke cadootjes heb je gehad . Super gaaf!!


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé