donderdag 30 juli 2009

geen inspiratie

het is al weer eventjes geleden dat ik een berichtje heb geplaatst.

Ben druk bezig met mijn vakantiewerk, hier maak ik volledige dagen. Dus als ik thuis kom moet ik vaak nog van alles doen. En je raad het al het scrappen schiet er echt bij in, niet dat ik inspiratie heb op dit moment. Zo heb ik nog een project liggen, die ik voor iemand anders maak, maar het schiet gewoon niet op (gelukkig heb ik geen tijdsdruk op het project zitten).

Daarnaast gaven steeds meer onderdelen van mijn PC het, toen heb ik voor een aantal weken de knoop maar doorgehakt dat er een nieuwe moet komen. Ondertussen het geld gespaard, PC maandag besteld en gister kon ik hem al ophalen. Hopelijk gaat deze net zolang mee als de oude (5 jaar).


Esmé

2 opmerkingen:

  1. Hoi Esme dat lijkt me logisch als je het druk hebt.Maar super dat je een nieuwe pc hebt. En heel veel pc plezier. En leuk dat je aan een vakantie album bezig bent. Niet alles hoeft altijd snel af. Als het maar mooi wordt .

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi esmee . je inspiratie komt vanzelf wel weer als je het minder druk hebt. En dan komt dat werkstuk ook wel af
    Veel plezier met je nieuwe PC
    Groetjes Lenet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé