zaterdag 22 augustus 2009

Awards

Toen ik vanmorgen op scrapsite kwam ik er echter dat Petra twee awards aan mij had door gegeven. Petra hartstikke bedankt voor deze awards!

Ik had deze awards al wel bij andere gezien en ik moet eerlijk zeggen dat ik zoiets had van als ze maar niet bij mij komen met die vragen. Dus in het vervolg maar niet zo denken :')

De eerste award



Noem 7 dingen waarvan jij denkt dat die interessant zijn voor de lezers, over jezelf.


1. Vele weten het wel. Mijn moeder is voor 15 jaar geleden overleden aan kanker. Het is een heel snel proces geweest, binnen 6 weken was ze er al niet meer. Voor haar waarschijnlijk wel beter. Maar ik denk dat het vooral iets is op die leeftijd (ik was net 7) dat het iets is wat je vormt voor het leven.

2. Ik geen broers of zussen heb, maar door hetgeen wat er is gebeurt met mijn moeder ik een hele goeie band heb met mijn vader (en ook mijn oma, mijn moeders moeder).

3. Ik rustig midden in de nacht mijn bed uit ga voor een formule 1 race.

4. Ik voor de rest eigenlijk zeer weinig tv kijk (House, NCIS en 90210)

5. Ik een enorme bewondering heb voor mensen die ondanks een ziekte/beperking het meeste uit hun leven halen (en er dus niet zo maar bij gaan zitten).

6. Ik heb een tik om gratis dingetjes aan te vragen.

7. Ik eigenlijk nooit ontbijt (krijg gewoon niks door mijn keel), ik drink meestal alleen koffie


De tweede award

Noem 5 dingen die je leuk vindt en die niets met scrappen te maken hebben:

1. Mijn hamster(s)

2. Fotografie (ik heb veel foto's die het niet in scrapalbums maken

3. Fotobewerking (photoshoppen), gecombineerd met hetgeen bij nummer 2

4. HOUSE, 90210, NCIS

5. Koken, bakken



Ik wil deze awards doorgeven aan:

Ageeth
Sandra
Trudy
Lenet
Annette
Anneke
Natalie

Esmé

2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk wist ik heel veel van je, superleuk dat het zo recht uit je hart komt wat je opschrijft!
    Knuf van mij voor jou....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al heel wat meegemaakt in je jonge leven! Je hebt het mooi verwoord.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé