zondag 13 september 2009

Welkom

Zwartje,


En dan moet je voor je hamster wat spulletjes halen bij de dierenwinkel en dan zie je in eens een heel lief jong dwerg hamstertje. En na het overlijden van Baby was er een kooi vrij gekomen.

Gister heb ik een heel lief klein zwart dwerg hamstertje gekocht (vandaar de naam). Het is een mannetje van ongeveer 5 a 6 weekjes oud (ik denk persoonlijk zelfs nog jonger). Ik moest en zou hem meenemen. Het was ook nog eens de enigste in het hok. in het hokje ernaast zaten allemaal vrouwtjes. Baby zal hij niet vervangen, maar ik hoop dat ik met zwartje net zo'n leuke tijd zal hebben.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Esmé

5 opmerkingen:

  1. Wat een dotje, kan goed begrijpen dat je het beestje niet hebt laten zitten in de dierenwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig.....ik vind dat altijd zo zielig als je al die beestjes in de winkel ziet. Veel geluk met Zwartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo wat een lieffie!! Heel veel plezier met hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefje heel veel plezier met Zwartje !!!

    Groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé