zondag 11 oktober 2009

Hi...

Ja ik ben er nog wel.
Ik heb de afgelopen maand niet meer gescrapt of kaartjes gemaakt. Ben echt kapot als ik van stage thuis kom. Ik sta 's morgens om 5 uur op, zodat ik om 7 uur op stage kan zijn. Dan ben ik rond half 4 klaar en dan ben ik rond een uur of 5 thuis. En dan heb je natuurlijk je gewone leventje ook nog eens.

Gelukkig begin ik steeds meer in een ritme te komen, waardoor ik niet altijd 's avonds meer voor pampus lig. Op dit moment ook nog aan het leren voor tentamens(herkansing), waarvoor ik gelukkig nog de tijd krijg om deze te maken. Gelukkig heb ik genoeg tijd om te leren in de trein. Maar het is allemaal wel extra werk.

Maar nu zijn jullie in ieder geval een beetje op de hoogte van het hoe en wat.

Esmé

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé