woensdag 6 januari 2010

Het verhaal van de paperpad

Zoals ik al vertelde in mijn vorige bericht zat er nog een verhaal aan de paperpad van Making Memories.

Deze had ik gekocht toen ik mijn geld welk ik voor kerst had gekregen aan het uitgeven ging.

Eenmaal thuisgekomen, heb ik dat weggelegd tot de volgende dag. Toen had ik eindelijk weer eens zin en inspiratie om te gaan scrappen. Dus wat doe je als je nieuw papier hebt, dan pak je dat meteen natuurlijk.

Zo gezegd zo gedaan. Maar omdat de paperpad aan de bovenkant een laagje lijm had om de papieren bij elkaar te houden wilde ik deze eerst los halen.

Hier zat het probleem. Er zat wel een laag lijm op van meer dan een millimeter. Door deze dikke laag is tijdens het productieproces de lijm niet alleen op de bovenkant gebleven, maar is deze ook tussen de papieren gekomen. Waardoor bij sommige pagina’s meer dan één centimeter van het papier niet bruikbaar was (en met paperpad van 6”x6” is dat veel).

Dus degene wie mij enigszins kennen weten wat ik heb gedaan. Ik heb een mailtje gestuurd naar Making Memories foto’s bijgevoegd en gevraagd of dit de bedoeling was en natuurlijk dat ik dit niet vond horen.

Nog geen uur laten (was 8 uur ’s morgens in de States toen ik mailde) had ik al antwoord. Ik moest contact opnemen met de klantenservice en zij zouden het verder afhandelen.

Ik contact opgenomen met de klantenservice en ook daar had ik snel weer antwoord. Helaas was de paperpad die ik had discontinued (en kon dus niet nagestuurd worden), maar ik mocht iets kiezen van dezelfde waarde. Dat heb ik gedaan.

Is dit service of niet?
Nu alleen nog wachten tot dat het binnenkomt. Het kon 2 tot 3 weken duren, maar ik weet ook dat het op 30 december vorig jaar is verstuurd (gewoon 2009)


EDIT: ik had dit bericht nog niet geplaatst of de postbode kwam een envelop uit de states brengen, met jawel mijn nieuwe paperpad just chillin girl 8"x8


10 die cut vellen en 10 vellen design papier.
Esmé

2 opmerkingen:

  1. super service!! Lekker snel ook toch?

    Groetjes Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je het goede papier niet meer kon krijgen
    maar dit is toch zeker wel een goede service.
    En nu maar lekker scrappen met je nieuwe papier!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé