zondag 3 januari 2010

Happy 2010!!!

iets later maar niet minder gemeend; Gelukkig nieuwjaar.

Ondertussen heb ik er al weer 2 vrije weken erop zitten. Ondanks de vrije dagen erg weinig gescrapt. Dit kwam denk ik ook vooral doordat ik de eerste week met name aan het bijkomen was van mijn stage. Gelukkig hoef ik nog maar tot eind januari (het is immers niet niks om elke dag om 5 uur naast je bed te staan en dan rond 17uur pas weer thuis te zijn). Ondertussen druk op zoek naar een afstudeerplek, liefst in de richting van het privaatrecht (dus mocht je nog een plek weten voor een HBO-Rechten student, ik houd mij aanbevolen).

Verder een hele leuke Kerst gehad en ik ben dan ook goed verwend. Eigenlijk maar één ding direct voor scrappen gekregen; een nieuw flesje geurloze terpetine. Voor de rest een nieuwe pyjama, huispak, hoesjes voor mijn Ipod Touch, Itunescard, van die dingen die je om je sleutels kan maken in de vorm van doodhoofdjes, een kleinere lampenkap, geld en een pin art ding (allemaal spijkers waarin je figuren kan maken).

Uiteindelijk is het geld dus opgegaan aan bijna allemaal scrapspullen; nestabilities label one, een paper pad van making memories (hier zit nog een verhaal aan voor een volgende keer) en een billenpons (moeilijk uit te leggen qua vorm). Het enige non-scrap wat ik er van heb gekocht zijn twee paar handschoenen bij de H&M. Gelukkig net op tijd, want er ligt hier weer een pak sneeuw (wordt morgen kijken hoe ik op stage kom met de fiets of met een flink vertraagde bus).

Verder heb ik gister een nieuwe banner gemaakt voor mijn blog. Immers een nieuw jaar mag ook een nieuwe uitstraling van mijn blog betekenen vind ik. Wel moeten er nog een aantal kleine dingetjes worden aangepast, maar dit komt langzaam aan wel.

Hopelijk duurt het nu niet meer zolang voordat ik weer een update plaats en ik probeer te beloven dat er dan in ieder geval iets scrapperigs bij is.

Esmé

4 opmerkingen:

  1. mooie banner esme!! lekker fris weer na de donkere dagen!

    en wat een mooie scrap-stijl heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi,
    Ik ken je wel niet maar kwam boven (naar andere blog) op die van jou.
    Ik vond je layout erg mooi! Vroeg me af hoe je dit doet? Ik moet zelf een weblog bijhouden voor school en wou graag ook zo'n layout hebben, hoop dat je me even kunt zeggen over hoe en wat.
    Groetjes Noëmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esme,
    Ik zal je even mijn email adres sturen, wat snel een reactie van je zelf! Maar bedankt alvast!
    Groetjes Noëmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie banner! Gaaf zo nu!
    groetjes Angelina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé