woensdag 17 februari 2010

En dat heb ik weer

Na veel getwijfel heb ik zondag een bestelling geplaatst bij scrapbookdepot. Naast een lading witte cardstock heb ik twee setjes Creatables van MarianneDesign meebesteld (bloemen stansen). Vandaag (dinsdag) kwam de bestelling binnen, dus gelijk één van de setjes Creatables geprobeerd. Het stansen ging gemakkelijk. Alleen het embossen niet. Dus ik pak mijn zwarte embossingsmatje van Kars er maar bij met de gedachte nu moet het wel lukken.

Die gedachte klopt op zich wel, alleen heb ik nu ook een bloem uit mijn embossingsmatje gestanst. Maar de bloem is wel mooi geembost.

Dit was de bedoeling:


Daarnaast is dit nog gebeurt:





Dus mocht iemand weten hoe je de creatables kan gebruiken zonder deze stunt laat het mij dan a.u.b. weten. Ow ja ik heb een big shot

Esmé

3 opmerkingen:

  1. Dat matje is ook niet daar voor. die is voor het embossen met de oude platte embossingmallen. Die je met een pen op een lichtbak moet embossen weet je wel. die hebben geen snij kant. Ik denk dat het beter lukt met zo'n sileconematje waar je ook nestabilities mee embossed ( hoe schrijf je dat) O en don't worrie ..er zijn er al meer die die fout hebben gemaakt hoor.
    Balen van je matje maar wel een mooi bloempje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Lenet,

    Nooit geweten, het lukte altijd met dat matje ook met de nestabilities :D
    Dus daar heb ik blijkbaar geluk mee gehad, nu maar op zoek naar zo'n embosmatje. Bedankt voor je antwoord

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarschijnlijk zijn de nesties minder scherp dan. Het is toch dat
    zwarte schuimrubber achtige matje?
    Ik heb de mijn netstabilitiematjes volgens mij bij De Duif Hobby compleet gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé