donderdag 25 februari 2010

Jongenskaart

Toen ik van de week aan het bloghoppen was kwam ik op de blog van Nicole. Zij had toen net een uitdaging geplaatst. Om mee te doen moest je een jongenskaart maken met aangeleverde digistempel erop.

Het liefste had Nicole dat je ze inkleurde met Copics, helaas heb ik deze niet. Maar gelukkig mocht je ook mee doen als je alleen potloden had. Dus ben ik aan de gang gegaan. Verder moest er ook met schaduwen worden verwerkt in de stempel

Beide waren voor mij een uitdaging. Ik heb het niet zo met jongenskaarten en het draakje is gewoon al vrij moeilijk, maar helemaal als je met schaduwen moet gaan werken. Uiteindelijk vind ik het wel een leuk kaartje geworden



En een betere blik op de 'stempel'



Photobucket

10 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden Esmé !! en ook zo leuk ingekleurd.
    groetejs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig; mijn eerste poging had precies dezelfde kleuren als die van jou, alleen was bij mij 't blauw mislukt en ben ik opnieuw begonnen. Gelukkig ben ik nu niet de enige die met potloden ingekleurd heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Esne, ik vind je kaart super geworden, en schaam je niet hoor, er is niets mis met potloden. Ik ben nu eenmaal een groot copic freak maar dat wil niet zeggen dat je kaart er minder om is.

    Liefs Nicole x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel leuk geworden, heel mooi ingekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o en als ik kleur , kleur ik ook leiver met porloden hoor :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi! Ik wilde je kaartje komen bekijken, maar er gaat iets mis met laden ofzo denk ik...ik krijg een foutmelding bij je afbeeldingen(zo'n kruisje ipv een foto)...weet je misschien waar dat aan ligt?

    groetjes,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, grappige stempel ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb hem ook ingekleurd, maar hem al weggestuurd....
    De jouwe is ook heel leuk geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Esmé! ja ik kan hem nu idd wel zien en maar goed ook. Wat een mooie heb je ervan gemaakt! Heel erg leuk detail ook die lintjes zo aan de zijkant!

    Groetjes,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey!

    Even een vaagje ( je bent niet anders gewent meer geloof ik..)
    maar met welke potloden heb je dit ingekleurd!

    En mooie kaart trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé