donderdag 11 februari 2010

Lekker verwend

Het leven begint weer wat rustiger te worden, gelukkig.
Ik ben dan ook weer aan het scrappen geweest, helaas is dit nog niet helemaal klaar om te laten zien.

Ik heb afgelopen maandag ook de knoop doorgehakt en mijzelf lekker verwend.
Ik heb namelijk een doos derwent coloursoft potloden gekocht.

Dit is een houten doos met 72 potloden. Ik heb nu alle kleuren van de coloursoft potloden.



Maandag de potloden besteld en woensdag in huis. Dat was ook nog een leuk verhaal. Ik moest naar school woensdag, dus mijn vader bleef beneden zodat hij de pakketpost niet zou missen. Toen ik om half 3 net thuis was, was de post nog niet geweest, maar mijn vader wilde boven nog wat dingetjes doen. Nou hij was nog niet boven (en ik nog geen 10 minuten thuis) en toen stond de wagen van de pakketpost voor de deur. Mijn vader echt aan het balen en ik maar lachen.

Ondertussen ben ik alleen maar stempelafdrukjes aan het inkleuren, maar dat is ook voor hetgeen wat jullie nog te zien krijgen.


Esmé

1 opmerking:

  1. Sóóóóó!!!!
    Doe maar ruig!

    Nee hoor hihihi,
    gefeliciteerd met je aankoop
    en heel veel plezier ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé