zaterdag 20 februari 2010

Nieuwe Kaartjes

De afgelopen dagen heb ik een aantal kaartje gemaakt.
Alle kaartjes hebben een digistamp van Karen Doodles erop.

Het heeft eventjes geduurd voordat ik ze wilde laten zien, ik ben namelijk erg aan het twijfelen geweest of ik mee zou doen aan de Nederlandse DT-challenge van de Karen Doodles. Ik heb echter besloten om dit niet te doen, omdat ik er toch aardig wat eisen aan vind zitten en als ik dit zo lees gaat er heel veel tijd in zitten (en die heb ik simpel weg niet met school).

Maar op naar de kaartjes:

Gebruikt: wit cardstock, 6x6 inch paperpad, paperie van Making Memories, lintje, rhinestones en een digitale stempel Rosie loves to Dance

Gebruikt: bruin, groen en oranje cardstock, raffia lint, cuttlebug embossing mal Diamond Plate, digitale stempel I Didn't Do It!!!

En het laatste kaartje is niet alleen een kaartje, maar ik heb hier binnen in ook een aantal zakjes thee verwerkt.

Gebruikt: wit cardstock, BoBunny Powder blue dot, Ook de gele variant hiervan (heb de naam eraf gesneden en weggegooid), licht bruin cardstock, Little Shoebox alfa, Ster frame, Creatable bloem, knoopje, lint, DMC garen en digitale stempel Time For Tea

Ik ben ondertussen al weer bezig met andere kaartjes. Helemaal nu ik de grote doos derwent coloursoft potloden heb.



Photobucket

8 opmerkingen:

  1. Wat een allerliefste kaartjes Esmé!
    Je heb er leuke stempeltjes voor gebruikt en zo mooi ingekleurd!

    Alle drie schatjes!!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn heel erg leuke kaartjes geworden!!!

    Ik snap de reden waarom je er niet aan mee doet, ik heb er ook even over gedacht, maar ik ben inderdaad ook van mening dat er veel te veel eisen aan zitten...

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk zie ik weer wat moois verschijnen uit jouw hand... zo lang geleden, maar ja, je bent ook druk geweest..
    Prachtige kaarten, diegenen die ze krijgen moeten daar wel erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaartjes!
    Maar dat wist je al;). Hondje vind ik helemaal WAUW.

    liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes zeg, ik vind dat je heel mooi de stempels hebt ingekleurd!
    Jammer dat je niet meedoet met de DT-call (want je kaarten zijn er mooi genoeg voor), maar natuurlijk wel begrijpelijk met de drukte rondom school.....
    Misschien later eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow Esmé wat een superleuke kaartjes zijn het geworden. Helemaal geweldig.
    groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Esmé wat een leuke kaartjes. Fraaie stempels heb je. Leuk dat je ook een ronde kaart hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten ! Ik ben helemaal weg van "olifant" !!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé