zondag 14 februari 2010

Theedoos

Onlangs kwam ik dankzij Mariëlle op de site van Karen's Doodles terecht. Hier hebben ze voor weinig geld hele leuke digitale stempels te koop.

Toen ik voor het eerst op de blog kwam, kon je volger worden en moest je een banner plaatsen op je blog en dan kon je een gratis digistempel krijgen. Dat heb ik dus gedaan (ik heb de banner er nu niet op staan, omdat ik mijn blog weer eens aan het veranderen ben). Ik heb gekozen voor een stempel genaamd Time for tea. En ik moest en zou hem gebruiken op mijn nieuwe theedoos.





Zelf vind ik het wel een schattige theedoos geworden. Gelukkig heb ik nog niemand gevonden om hem aan weg te gegeven, dus hij blijft nog mooi even hier blijft.

Esmé

3 opmerkingen:

  1. Esmé wat een ontzettend leuke theedoos het geworden. Fijn dat je weer aan de scrap bent, Ohoh die stempel! Helemaal gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem geweldig, ehh heb er nog geen hoor! ;).
    Heel erg leuk dat stempeltje ook.

    Lieve groet, Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan Es !!! erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé