dinsdag 2 maart 2010

Derwent kleurenkaart

Nu ik alle Derwent Coloursoft potloden heb, word het steeds moeilijker om een kleur te bepalen voor het inkleuren van een stempel.

Om het mijzelf wat makkelijker te maken, heb ik een kleurkaart gemaakt.
Mijne heb ik gemaakt op correspondentiekaartjes (dus A6-formaat), daarna heb ik deze uitgesneden en achter elkaar gelegd (aan een boekbindring). (1)




Bovenstaande was ondertussen al poging 2 van een kleurkaart. Mijn eerst manier werkte niet zoals ik wilde, vandaar dat ik de kleurkaart op bovenstaande manier heb gemaakt.(2)




Let op: Deze documenten niet zonder mijn toestemming ergens anders plaatsen, linken mag natuurlijk altijd.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Esmé
    Bedankt voor je kleuren kaarten ik ga het uit proberen.

    En ja ik heb ook de prisma Premier potloden, ik weet niet of je daar al mee bezig bent mocht het zo zijn wil ik dolgraag daar ook een kaart van.
    Vriendelijke groet,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de kaart gedownload. Ik ben er erg blij mee. Ga straks gelijk beginnen. Thanks!

    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Esmé,

    Ik heb je kleurenkaarten gedownload en ga eens even uitproberen welke ik het handigst vind. Bedankt voor het delen.

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo deze is handig, die ga ik zeker downloaden.. Dank je wel! Ik heb nog lang niet alle kleurtjes, ik heb laatst een doosje van 12 gekocht op marktplaats, om het te proberen, en dat bevalt me goed...
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé