dinsdag 30 maart 2010

Easel Kaart

Van het weekend was ik bezig met het opruimen van mijn scrapspullen (ja het is soms nodig). Met het opruimen kwam ik enveloppen tegen welke ik normaal aan de kleine kant vind. Hierop ben ik maar eens gaan bloghoppen. Toen kwam ik een easel kaart tegen. Niet zo moeilijk om te maken en toch erg leuk. Ik heb wel mijn eerste kaart ver...kt, maar dat kwam omdat ik weer met naald en draad wilde werken en dat ging grandioos fout. Kan gebeuren, helaas. Maar ik ben weer op nieuw begonnen en daar is dit kaartje uit naar voren gekomen.
en een close-up van de vlinder
deze vlinder is van Marianne Design Creatables vlinder 2

Esmé


1 opmerking:

  1. hij is heel erg gaaf! maar hoe de kaart precies in elkaar zit is niet heel goed te zien. is dit zon kaart die je kan openen en dan in zichzelf kan klemmen om m neer te zetten?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé