zondag 14 maart 2010

Happy Birthday

Aanstaande woensdag is mijn oma jarig (wordt dan al weer 82) en omdat zij de door mij gemaakte kaartjes met stempels altijd heel erg leuk vind heb ik er ook eentje voor haar gemaakt. Ik kan hem nu al laten zien, want zij heeft geen internet, een voordeel voor jullie.

 De stempel is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
 
Gebruikt: Colour Core Cardstock, Papier van Marianne Design Eline's Babies zowel Pink als Blue, lintje met stippen (van de markt), een hele hoop draad, Stempel met Happy Birthday [uit een van de stempel setjes van de action] en natuurlijk een digi stamp van Karens Doodles, genaamd Just for you

Esmé 

5 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje Esmé ! Daar zal je oma vast erg blij mee zijn. Het is ook altijd leuk om een kaartje te maken voor iemand die het waardeerd.
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart heb je gemaakt zegt, lekker zacht van kleurtjes en stipjes en ruitjes vind ik altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Esmë, wat een gaaf kaartje heb je gamaakt voor oma. Ik 'val' helemaal op de kleuren.
    Enne....naaimachine gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kaartje Esmee. zal je Oma heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute! and your stitching is fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé