woensdag 10 maart 2010

Karens Doodles Nederlandse uitdaging 1

Afgelopen maandag was het zover (moest volgens mij eigenlijk dinsdag zijn) de eerste challenge op de Nederlandse Karens Doodles blog. Aangezien ik de 'stempels' erg leuk vind om te gebruiken (en eigenlijk deze op dit moment alleen gebruik), moest en zou ik mee doen. Dit is het resultaat geworden:




Gebruikt: Rosie loves to dance , colour core cardstock rose en wit , design papier Marianne Design Eline's Babies Pink, 
draad, bloemen, eyelets, Nestabilities Label 13, Martha Stewart Pons Scallop Dots

Esmé

17 opmerkingen:

  1. Je hebt een erg leuk kaartje gemaakt Esme!! Leuk dat je meedoet!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Esmee leuk dansend kaartje heb je gemaakt.succes.gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze swingt heerlijk mee op je mooie kaart ;)

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje! en wat een schatje, die stempel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hij is ook echt dinsdag van start gegaan hoor...heb 'm zelf in alle vroegte er op gezet ;) de Amerikaanse is wel maandag verschenen!

    Lekker vrolijk kaartje, grappig dat het achtergrondje van Rosie een soort meedanst, er zit echt swing in je kaart!

    Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van Karen's Doodles!

    Warme groet,

    Renata van Miltenburg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een vrolijk kaartje!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaarthje Esmee prachtig die zachte kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd is die Rosie toch, heel mooi gemaakt!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Esme!

    Let's swing, ik vind het een geweldig mooie kaart! Ik zie een fijn stikseltje :) helemaal geweldig! Lekkere bloemen en een nestabilitie gebruikt, ziet er top uit!!!

    Liefs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je heb er weer een volger bij!
    En...ik vind je kaartje schattig, mooi ingekleurd!
    Echt heel erg lief!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super kaartje, Esme! Leuk dat je ook meedoet!

    gr. Renata
    Doodle Princess :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje Esmé en wat een mooi papier is dat ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je meedoet Esmee!
    Het is een hele leuke kaart geworden
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk kaartje Esme!

    Leuk dat je meedoet met Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik krijg zin om met haar mee te dansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Rosie is helemaal geweldig!!!!Leuke dat je mee heb gedaan met de Nederlandse Karen's Doodles uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé