vrijdag 26 maart 2010

Koeties kaartjes en Karen's Doodles

Ik heb de afgelopen week niet stilgezeten, ik was echter wel te lui om foto's van mij kaartjes te maken.
Meestal was het al donker als ik tijd had en wilde ik mijn fotostudiootje niet opzetten (hoezo lui).
Echter vanavond heb ik de kaartjes toch eindelijk op de foto weten te zetten.

Koeties kaartjes;
Ik heb zoals jullie zien bij deze kaartjes geen afstand kunnen doen van de naald ( en de draad). Ik heb ondertussen het standaard design papier gebruikt, namelijk Eline's babies pink en blue.

Karen's Doodles;
en nog een kaartje met mijn lieve kuikentje.
Dit maal met papier wat ik er al een tijdje had liggen van een paperpad van Basic Grey (vraag me alleen niet welke, dit zoek ik nog wel op).
Bedankt voor het kijken 

Esmé 
 




7 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaartjes heb je gemaakt Esmé. Fijn dat je ze toch met ons deelt en de energie hebt gevonden om ze te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes Esmé. Wat ben je lekker bezig geweest van de week en wat heb je ze mooi gekleurd zo mooi bijpassend bij het papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh die koetjes-stempels zijn echt té schattig!
    Je hebt hele mooie kaarten ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk deze kaartjes, ik vind de stempels heeeeel erg leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige stempels, die koetjes !
    Je hebt nu weer een mooie voorraad
    mooie kaarten in huis....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk, het zijn schattige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn super, ook zo leuk met het naald- en draadeffect; met de hand of met de naaimachine??? Leuk idee ook om de rand van het stempelkaartje te bewerken met naald en draad, dat ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé