vrijdag 12 maart 2010

Nieuwe kooi voor Bandiet

Scrapforums zijn niet de enige waar ik mijn tijd op verdoe. Sinds ik hamsters heb, ben ik ook veel te vinden op het hamsterforum .
Nu had ik al langere tijd in de gaten dat Bandiet zich niet helemaal op haar gemak voelde in haar kooi. Alles bijten wat er maar voorbij het tralies kwam, veel tralieknagen en vooral veel slopen.
Nu was ik van de week weer eens aan het kijken in het vraag & aanbod subforum. Hier zag ik een hele mooie grote kooi staan, koste niet veel, maar het mooiste was dat het nog in mijn woonplaats was.
Helaas waren er al 2 anderen voor mij die ook wel geïnteresseerd waren in de kooi, dus ik verwachte er eigenlijk al helemaal niets meer van.
Maar gister kreeg ik een berichtje van de verkoper, of ik nog geïnteresseerd was in de kooi. Maar natuurlijk.

Ondertussen nog wat van de prijs weten af te sprokkelen. En ik wilde de kooi met de fiets op gaan halen (lang leven een voordrager), maar mijn vader zei ik rij wel even met je. Ik ben blij dat hij dat heeft gedaan.

de kooi is ongeveer 78x47x36cm
Op de witte plekjes horen eigenlijk buizen te zitten, deze had de verkoper niet meer, maar een syrische hamster past er toch niet goed door. 



De slaperige bewoner, Bandiet

Natuurlijk mocht mijn ukje ook op de foto 

Zwartje
 En zijn kooi.
Hoe klein ze ook zijn, er gaat in deze lieverds ook een hoop tijd een centjes zitten, maar ze zijn ze meer dan waard.


Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Meid wat een machtige kooi en zo ruim daar kunnen ze lekker in ravotten!
    Ze hebben het goed bij jou het zijn leuke beestjes wij hebben ze vroeger ehh de kinderen dan ook gehad en nog veel meer beestjes.
    Maar ohhh wee er ontsnapte er wel eens eentje en die kwam bij ons de slaapkamer binnen dus mannetje dacht dat het een ....muis was!!!
    Gelukkig zag ik net op tijd dat het de hamster was anders................je raad het al??
    Lieffies hoor!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi plekje heb je voor je schatjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé