woensdag 3 maart 2010

Stempeltjes tijd

Toen ik gisteravond aan het kijken was op Scrappersanonimous kwam ik een berichtje tegen in een topic tegen over clearstempels (teksten en figuren) bij de Action. Het beste van alle is dat een setje maar €1,32 kost (in totaal zijn er 6).

Als het kon was ik gisteravond al naar de Action gefiets, maar ja de winkel zat al lang een breed dicht.
Vanmorgen voordat ik naar school ging ben ik toch maar gegaan.
Tot mijn grote verbazing zat er in de stempelsetjes ook nog een klein acrylblok van 5x4x1 cm (iets waar je in de hobbywinkel al snel €2,00 voor betaald).

En toen begon eigenlijk het moeilijke pas, beslissen welke stempels mee zouden komen. Bij de ene set vond ik het ene mooi en bij de andere set het andere. De keuze was dan ook snel gemaakt en ik heb alle 6 de setjes meegenomen (€7,92 voor 60+ stempels en 6 acrylblokken).

 




Netjes toch voor het geld wat het maar heeft gekost. Al zal ik sommige maar voor een bijzondere gebeurtenissen kunnen gebruiken.





Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn goede berichten!
    Geen geld voor zoveel stempeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes maak je Es! Dat inkleuren gaat je goed af!!

    Moet maandag in de stad wezen.. ga gelijk kijken voor de stempeltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé