woensdag 28 april 2010

ALBUMS

Welke scrapper heeft geen albums nodig om haar layouts in te doen.
Gister kwam ik op het scrappersanonimousforum hier had iemand de tip gegeven om bij boekenvoordeel scrapalbums van Creamotion te kopen. 

Dat hebben ze geweten. Ik moet namelijk nog kijken voor een nieuw album, want de mijne zijn VOL. En ik moest toch naar school, dus waarom niet meteen het centrum van Arnhem in.

in totaal 5 albums voor nog geen €25,00 euro, netjes toch.
In totaal heb ik 3 12inch albums, 1 effen en 2 bedrukte.
1 6inch album en een vintage album met embellisments. Dus ik kan weer ff vooruit.


Mocht je dit soort album willen gaan halen, controleer ze wel even eerst. Sommige hebben wat foutjes.

Esmé

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé