donderdag 1 april 2010

Karens Doodles Nederlandse uitdaging 4

Van de week was het al weer tijd voor de 4e uitdaging van Karens Doodles NL. Deze keer geen schets of thema, maar een foto waaruit je je inspiratie op moest doen.

Voor degene die mij een beetje kennen zullen wel denken
Dit was de foto waar je je inspiratie vandaan moest halen.

Een van deze kleuren is niet mijn kleur (roze), gelukkig had ik nog wel papier wat ik kon gebruiken bij deze uitdaging, Euphoria van Basic Grey.


Verder heb ik gebruik gemaakt van één van mijn favoriete stempels van Karens Doodles, Rosie loves to dance.
Ik probeer van de week close ups van het naai/borduurwerk online te zetten. Het is nu alleen te donker op mijn hobbyplekje

Esmé

10 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt Esme!
    leuk dat je meedoet aan Karen´s Doodles NL.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ondanks dat roze niet je kleur is , issie toch heel erg mooi geworden ;)

    Leuk dat je meedoet met Karen's Doodles NL

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart zeg. ;0) .
    Groetjes Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje heb je gemaakt Esme!!
    Veel succes bij Karen's Doodles NL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is toch een prachtig kaartje geworden! Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooie kaartje Esmé!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.

    Groetjes Gea, Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Esme,

    Tjong wat mooi zeg :) een swingende kaart. Lekker strak en een mooi stikseltje gebruikt. Fantastisch om te zien!

    Groetjes
    Sylvia, Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig kaartje Esme!!

    Groetjes van Christa
    Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rosie is mijn favoriete karakter en deze vind ik ook helemaal top! Je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt.

    Liefs van Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt Rosie wel een geweldige kaart bezorgd waarop ze haar dansje mag doen! Leuk dat je meedoet met de challenge op Karen's Doodles NL. Morgen is het tijd voor challenge nr. 5. Doe je weer mee?
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé