zondag 11 april 2010

Karens Doodles Nederlandse uitdaging 5

Van de week (afgelopen dinsdag) was het al weer tijd voor de 5e uitdaging van de Nederlandse Karens Doodles Blog.

Dit keer komt het kaartje erg aan de late kant, want morgen sluit de uitdaging al weer, maar ik had vorige week eerst tentamens waarvoor ik moest leren. En dat is nu eenmaal vele malen belangrijker.

Bij deze uitdaging was het de bedoeling dat je gebruikt maakte van deze schets:


Dit is mijn uitwerking van de schets geworden:
Niet de beste foto. Door het late tijdstip wilde (maar drang om deze kaart online te zetten) heb ik mijn foto studiootje en lampen erbij gepakt. Doordat ik iets aan de kant moest, knalde ik tegen de lamp, waardoor deze om viel. En meteen ging alle verlichting op zolder uit. Was er een zekering gesprongen (gelukkig hebben we de schakelaar zekeringen), maar 1 lamp heeft de geest begeven, daardoor is de belichting van de foto niet opper best. Maar het kaartje is er.


Verder zou ik jullie willen vragen om mijn poll links bovenin in te vullen, hartstikke bedankt. De poll loopt tot 30 april 2010

Futhermore I would like to ask you to answer to my poll (it's on the upper left side of my blog), thank you very much. The poll will run till the 30th of april.


Esmé

3 opmerkingen:

  1. Oooh WAUW Esmee, wat heb je een prachtig kaartje gemaakt! Het sterretje erbij maakt het helemaal af!!
    Dank je wel voor het meedoen aan Karen´s Doodles NL.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje is het geworden! Hele mooie kleuren en leuke details. Dank je wel voor het meedoen met Karens Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn kaartje, mooi kleurencombi, heerlijk borduurtje en leuke sterren!

    Liefs van Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé