zondag 2 mei 2010

Canvas

Dit canvas heb ik ondertussen al meer dan een jaar op mijn slaapkamer hangen (misschien zelfs wel 2 jaar).
het is steeds de bedoeling om hier dingen achter te hangen (het komt er alleen nooit echt van), maar misschien wel met mijn verjaardagskaartjes (aanstaande dinsdag 4 mei ben ik jarig).



Dit is echt heel simpel te maken:

Benodigdheden zijn:
Canvas (mijne is 50X50 cm),
Elastiek ( ik heb van dat dunne 5 mm brede elastiek gebruikt),
Verf,
Sjabloon,
Embellisments,
Spijkers


Je verft het canvas eerst in 1 kleur, laat dit goed drogen.
Bepaald waar je je sjabloon (uitgesneden met de silhouette) wilt hebben, denk wel na over waar straks het elastiek komt, anders loopt dat over je figuur heen (zonde).
Doe een andere kleur verf over het canvas.
Laat dit ook weer heel goed drogen. Als het goed droog is kan het sjabloon verwijderen.
Nu kan je het elastiek gaan spannen zoals je wilt.
Als je dit heb gedaan kan je hem met embellisment op leuken.
_________________


Esmé

3 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig; dit ga ik zeker een keer maken en zo prachtig die knalblauwe vlinder op die zwarte achtergrond ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh wat machtig zeg, die gaat op mijn doe lijstje!!!
    Wat een gaaf idee Esmé,de vlinder springt er uit!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit! En hopelijk na gisteren een gevuld canvas voor het komende jaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé