vrijdag 14 mei 2010

Ladenkastje & YourStory


Ladenkastje


Toen ik van de week bij de Action (wat moeten wij zonder deze winkel) was. Kwam ik dit kistje tegen voor € 2,49
Op zich geen geld voor zo'n kastje, dus ik heb er eentje meegenomen. Toen ik thuis kwam ben ik eigenlijk meteen begonnen met slopen van het kastje. Ik was (en ben) niet zo gecharmeerd over de hartjes, maar laat dit nu een dun laagje hout zijn die er extra is opgeplakt. Toen ik met het slopen klaar was, heb ik de laatjes eerst onderhanden genomen met de Mouse. Daarna ben ik hem wit gaan schilderen en heb ik er diverse vellen wit cardstock opgeplakt. Hierna ben ik de laatjes gaan beplakken met designpapier. Daarna ben ik hem gaan opleuken met bloemen/blaadjes uit mijn vorige bericht. Toen kwam ik tot de conclusie dat het iets miste, dus toen ben ik met jutetouw en labels aan de slag gegaan. Dit is het eindresultaat geworden:
Het papier wat gebruikt is komt van een paperpad van Eline Papers af

YourStory

Van de week was ik aan het zoeken naar een nieuwe cirkelsnijder, ik heb helaas de mijne weer eens gemold (ik had zo'n passer ding) en toen kwam ik bij Jacobi terecht. Toen ik op de voorpagina keek, zag ik een aanbieding van de YourStory van Provocraft. Dit is een thermisch inbind en lamineerapparaat. Normaal gesproken kost dit apparaat € 90,- en dat heb ik er echt niet voor over. Echter kostte hij nu maar € 15,- en wie ben ik om dat aan mijn neus voorbij te laten gaan. Dus ik heb het apparaat besteld. En hij was spoedig binnen. Ben erg blij dat ik het heb gedaan, ook al ben ik een aantal dingen kwijt aan mijn vader (vond ie mooi/handig).


Esmé

5 opmerkingen:

  1. Meid wat ontzettend leuk gedaan en wat heb je er een werk van gemaakt!
    Heel leuk geworden en..... weer een opbergruimte er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Esmé wat is dit ladenkastje mooi geworden!! Zoals Fia ook al zegt, je hebt er weer opbergruimte bij. Iets waar wj scrappers chronisch gebrek aan hebben (lijkt het wel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey esmee

    ik vind het kastje ook super geworden...ik denk er hart over na om ook een kastje te gaan kopen
    gr saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden je kastje en wat een mooi papier is dat ook ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé