dinsdag 11 mei 2010

Roosjes

De laatste tijd worden veel roosjes en andere soorten papieren bloemen op layouts en kaartjes gebruikt. Om eerlijk te zijn vind ik het niet waard  om rond de 3/4 euro neer te leggen voor een paar van deze dingen.

Onlangs kwam ik op de site van Wild Orchids Crafts te recht. Hier vind je hele zeeën van bloemen en voor een hele redelijke prijs. Zelfs de verzendkosten vanuit de UK vielen heel erg mee.


Voor ongeveer 15 euro, inclusief verzending (wordt hier gebracht met pakketpost), heb ik nu:
100 gekleurde 15 mm open roosjes, 50 herfst goud 15 mm open roosjes, 100 herfst goud 4mm gesloten roosjes, 50 kersenbloesem in ivoor en 50 rozenblaadjes

 ik ben blij dat ik het heb gedaan. Ook baal ik er niet meer van dat het langer duurde dan verwacht.
Dat krijg je als je tijdens Engelse feestdagen besteld (stond jammer genoeg niet vermeld op de site). Reken al met al als het verstuurd is dat het met een kleine week binnen is.

De afgelopen week naast mijn verjaardag te hebben gevierd, nog een paar opdrachten gemaakt. onder andere een theedoos, helaas vergeten een foto van te maken.

Esmé

2 opmerkingen:

  1. Ohhh wat zijn ze prachtig, ben er jaloers op!!!!
    Lieffies en..... mooie kleurtjes!
    Goeie koop Esme, veel plezier er van!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé