donderdag 29 juli 2010

Nieuwe Camera

Vandaag heb ik een nieuwe camera besteld.
Met mijn oude (compact) camera kon ik niet alles doen wat ik er eigenlijk mee wil doen.

Vandaar dat ik aan het kijken ben gegaan voor een andere. Ik heb een tijdje lopen twijfelen tussen een Sony en een Canon.

Vandaag heb ik de knoop doorgehakt en heb ik gekozen voor de Canon Powershot SX 210 IS




Als het goed is krijg ik hem in de loop van volgende week binnen. Ik had hem ook in mijn woonplaats kunnen kopen,  maar van de winkel waar ik hem nu heb besteld had ik kadobonnen dus dat was een stuk voordeliger (en ja ik ben en blijf een Nederlander :D )

Esmé

1 opmerking:

  1. Mooie camera Esmé ! Daar zal je vast veel plezier van hebben.
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé