dinsdag 31 augustus 2010

Geen zin

Jullie hebben het waarschijnlijk al in de gaten. De laatste tijd lukt het mij gewoon niet om te scrappen, zowel layouts als kaartjes niet.
De laatste tijd heb ik vooral geprobeerd kaartjes te maken, soms lukte het wel. Hier heb ik echter nog geen foto's van, want degene voor wie die zijn komen op mijn blog.

Verder heb ik een oud speeltje verkocht en een nieuwe gekocht, maar deze is nog niet binnen :'( jammer genoeg.





Een  Ecraft snijapparaat. Ik heb hem denk ik halverwege juli bestelt, en hij zou eind augustus komen. Helaas ziet het er naar uit dat het nog wat laten word. Maar wat in het vat zit verzuurd niet.

De voornaamste reden dat ik voor de Ecraft heb gekozen is dat deze 12inch papier als breedte aan kan, verder kan hij alle lengtes aan. En de tweede reden is dat ik geen snijmatten meer hoef te kopen (ik vond het verbruiksmateriaal voor de Craft Robo/Silhouette de laatste tijd toch erg duur worden), want die gebruikt de Ecraft niet. Daarbij komt nog eens het feit dat de pre-order een hele mooi aanbieding was; Het apparaat, de pro-versie van het software, usb-kabel,  SD Image Card Fundamentals 1, twee zwarte pennen, 5 mesjes, Paper Tray, Roller (is voor vinyl snijden).

In vergelijking met de Craft Robo die ik had (want die heb ik al verkocht) ga ik er alleen maar op vooruit. En uiteindelijk hoefde ik er niet eens zo gek veel bij te leggen, de reden dat de keuze snel was gemaak. Het enige wat ik niet meer kan gebruiken zijn de GSD-bestandjes, want de Ecraft gebruikt net als de Cricut + Scal SVG bestanden. 


Verder moet ik nog een lading kaarten maken op bestelling, wat ook erg leuk is.

En met school ben ik begonnen met het afstuderen, dus als alles goed gaat heb ik in de eerste week van maart mijn diploma HBO-Rechten te pakken en mag ik HBO-jurist gaan spelen.


Esmé

4 opmerkingen:

  1. Zó, dat is een mooi apparaat Esmé!
    Kan er 30,5 papier in?
    En kun je de plaatjes van de Silhouette er ook mee snijden?
    Of moet je weer cartridges hebben???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anneke,

    Ik heb net wat extra info bijgezet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi speeltje Esmé, hoop dat je 'm gauw binnenkrijgt! En de scrapzin komt wel weer hoor en anders ga je gewoon lekker dingen zitten namaken of zo en dan komt het vanzelf weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi
    Ik hoop voor je dat de ecraft snel binnenkomt het moet een mooi apparaat zijn de filmpjes op you tube zien er goed uit!

    groetjes Annette

    ps scrapinspiratie komt wel weer hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé