maandag 13 september 2010

Canvas

Een keertje wat anders dan scrappen.
Bij de Kruidvat hadden ze afgelopen week een hele leuke set welke je kon maken op een canvas.
Het begon toch erg te kriebelen, dus ik heb een set opgehaald. En maar in de weer met naald en draad :)
Toen ik klaar was kwam ik er achter dat ik maar één deel van twee had gekocht, dus wie weet mocht ik het andere deel nog scoren komt bijpassend canvas ook nog te hangen.


Ondertussen ben ik verder druk bezig met mijn afstudeeronderzoek, wat toch een leuker onderwerp blijkt te zijn dan wat ik het in eerste instantie vond. Maar ik denk dat dit meer te maken heeft gehad met het feit dat ik liever een hele andere richting van het recht op wilde, dan wat ik nu ben gegaan. Maar uiteindelijk gaat het erom dat ik mijn papiertje in maart heb.

Kreeg van het weekend ook een niet zo heel leuk mailtje, mijn eCraft heeft nog meer vertraging opgelopen. Hij had er al medio augustus moeten zijn, maar nu staat de datum op eind van de maand. Nou het wordt nu eerst zien en dan pas geloven. Gelukkig heb ik toch niet zoveel tijd om er mee bezig te zijn. Maar ik heb ondertussen wel de software handleiding vertaald van Engels naar Nederlands en ben ook al een aardig eind op weg met de handleiding van het apparaat zelf. Maar dit gebeurt beetje bij beetje als afleiding van mijn onderzoek.

Esmé

2 opmerkingen:

  1. wauw hij is schattig!! ik heb de set ook thuis, maar weet nog niet of t ook echt een canvas wordt. en wat rot van je ecraft, das wel echt het nadeel van bestellen he!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé