maandag 27 september 2010

Na een weekend ......

Druk aan het spelen geweest te zijn met de eCraft, zal ik eens wat dingetjes laten zien.
Eerst ben ik begonnen met de standaard dingen, bestandjes die op de bijgeleverde SD-kaart zaten en natuurlijk mijn naam (dit via de bijgeleverde software)






Ook moest en zou ik een 'Take Out' doosje uitsnijden. Dit was namelijk een bestand wat bij de Craft Robo absoluut niet groot gesneden kon worden en ik vond (en vind) hem zo leuk.

Dus als je een bestand hebt gesneden dan komt het er als volgt uit te zien:
Je kunt het zien als een Die-Cut vel die je in de winkel kunt kopen.
Je buigt het papier om en de tabjes laten los:

En wat je over houd is het gewenste bestand. Dat uiteindelijk dit wordt:
Eindelijk na 3 jaar een Craft Robo te hebben gehad kan ik dit bestand fatsoenlijk snijden :D

Esmé

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit Esmé!!
    Voor mij een tikkie ingewikkeld maar aan jou wel besteed.
    Veel plezier er mee en....succes !

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gaaf uit; zoiets zou ik ook moeten hebben maar het technische gedeelte bevalt me niet zo ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit esme!! veel plezier er verder mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit en ook een super leuk doosje! Waar haal jij deze bestanden vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé