zondag 10 oktober 2010

18 Birthday girl

Eindelijk weer eens een echte creatie van mijn kant. Voor een meisje die 18 wordt volgende week wilde ik iets leuks maken. Ze had mij al maanden geleden gezegd dat ze een zelfgemaakte kaart van mij wilde, natuurlijk naast een kadootje.

Ondertussen had ik al meer dan een jaar een leeg verfblik in huis. En toen ik deze van de week weer eens zag staan had ik een idee die ik tot uitvoering moest brengen.  Ik vond het wel leuk dat ze wat moeite moet gaan doen om bij haar kadootje (die ik nog moet kopen) te komen.

Dus op dit moment is eigenlijk alleen de verpakking van  het kadootje af en de rest nog niet, maar wees eerlijk dit is toch leuker dan een kaartje.





Ik hoop dat zij dit blik ook erg leuk gaat vinden, naast haar kadootjes. En om een beetje symbolisch te zijn heb ik 18 roosje op het blik verwerkt

Esmé

8 opmerkingen:

  1. Erg mooi. Zo'n kadootje wil ik ook wel krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gos Esmé wat ontzettend leuk gedaan zeg!!!
    Ook een leuk idee om er 18 roosjes op te doen hier kan je mee aan komen wat zal ze het geweldig vinden!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kadoverpakking ! En hardstikke leuk om er 18 roosjes op te doen, dat gaat ze zeker waarderen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Esme
    Dat is echt heel erg leuk.
    Kun je ook 34 roosjes op zetten?? die word ik in Mei.......hihihi
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk ! En het kadootje komt erin, neem ik aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor!! Is het gewoon zo'n verfblik zeg maar? Vind het heel leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie dus dat het een verfblik is, maar hoe heb je die schoon gekregen? Of was ie schoon?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé