woensdag 6 oktober 2010

Filmpje van de eCraft

Ik heb de afgelopen dagen werkelijk geen ene reet uitgevoerd. Ik denk echter dat dit komt doordat ik hondsberoerd ben geweest (en nog steeds ben). Vanaf vorige week woensdag ben ik echt stront verkouden geweest, waardoor ik 's nachts niet veel heb kunnen slapen. De afgelopen twee dagen (denk ik) is hier ook nog eens koorts bijgekomen. Gelukkig heb ik geen problemen met eten en drinken (zeker 2 liter water op een dag gaat erin).


Omdat iemand wat problemen had met haar eCraft, had ik vlug eventjes een filmpje gemaakt van de mijne. Zodat ze kon horen of die van haar wel oké klonk (helaas niet).



Ik wilde jullie het filmpje niet onthouden, let alleen alsjeblieft niet op de muziek ik was Mamma Mia aan het kijken op de PC en deze vergeten op pauze te zetten. Zo kunnen jullie zien hoe de eCraft te werk gaat, ik heb bij het filmpje alleen gebruik gemaakt van de SD-kaart.


Esmé

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé