donderdag 7 oktober 2010

Magneetvellen snijden met de eCraft

Dit was iets wat ik al een tijdje wilde proberen. Ik was alleen mijn laatste velletje magnetisch fotopapier kwijt in mijn creativiteit (in mijn chaos van mijn scraphok). Gelukkig vond ik deze vanavond weer terug(en ik was niet eens aan het opruimen).

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds geen verlengkabel heb gekocht voor de eCraft, ondanks het feit dat deze op z'n nieuwe plekje staat :

Eén van de voeten van het bureau is een kastje, hierin heb ik mijn Big Shot en Cinch in opgeborgen. Lekker dichtbij, maar toch opgeruimd.

Maar eventjes verder met het magneetvelletje. Omdat ik de de eCraft niet wilde verplaatsen, heb ik gewoon getest met een figuur van de SD-kaart. En eigenlijk ging het simpelere dan dat ik had verwacht, een kind kan de was doen.

Het eind resultaat is dan ook een leuk bloemmetje geworden:

Misschien komt er binnenkort nog wel een flimpje van, maar dan moet ik eerst weer wat magneetvelletjes nodig hebben en de tijd hebben een filmpje up te loaden. het filmpje in het vorige bericht is 3 uur bezig geweest, ben bang dat het komt door de HD-opname die ik heb gedaan.

Esmé

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé