dinsdag 26 oktober 2010

scrappen een beetje binnen de 'normen' houden

Om het scrappen een beetje betaalbaar te houden, doe ik sinds een jaar mee aan zogenaamde GPT-sites.
Hierbij lees je emailtjes of vul je enquêtes in waarvoor je betaald krijgt. Dit kan uitbetaling zijn via je bankrekening, via paypal of je krijgt er kadobonnen van o.a. Bol.com of Blokker voor.

Dit is natuurlijk niet alleen leuk voor het scrappen, maar gewoon al als extra zakcentje (of om te sparen voor feest/verjaardagen).

Hieronder zet ik een aantal site neer waarmee ik ervaring heb en deze betalen ook echt uit (de ene keer duurt het wel wat langer dan de andere keer, maar dat is afhankelijk van wanneer je uitbetaling aanvraagt. Vaak hebben deze bedrijven vaste dagen dat zij uitbetalingen verwerken)

Voor geld:

- Moneymiljonair    uitbetaling vanaf € 12,50
- Euroclix               uitbetaling vanaf € 10,00
- Jiggy                    uitbetaling vanaf € 7,50


Voor bonnen:  (bonnen kunnen van verschillende winkels zijn)

- opinieland                      bonnen bij 1000 punten (vertegenwoordigd €10,00) 

Voor geen van deze sites hoef je veel te doen, maar je krijgt er toch iets leuks voor terug.

Esmé

1 opmerking:

  1. Ik ben een beetje lui denk ik, is me allemaal te veel werk en kost me teveel tijd. Maar voor diegene die het er voor over hebben een leuk zakcentje waar je leuke dingen mee kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé